Eazybreak ja ilona.works hoitavat yhdessä helpot luontoisedut yrittäjille

ilona.works ja Eazybreak helpottavat yhdessä yrittäjien arkea tuomalla Eazybreakin työsuhde-etuihin liittyvät palvelut myyntiin yrittäjien verkkokauppaan. Yrittäjien verkkokauppa sisältää kuluttajille suunnatuista verkkokaupoista tutut ominaisuudet, kuten ostamista helpottavat laskurit sekä mahdollisuuden vertailla palveluja ja ostaa ne heti verkosta.

ilona.worksin verkkokauppa on erityisesti yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa myydään tärkeitä liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita. Verkkokauppa on suunniteltu helppokäyttöiseksi yrittäjille. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista ostaa heti verkosta.

”Eazybreakin digitaalinen ratkaisu vähentää selvästi työsuhde-etujen käyttämiseen ja hallinnointiin liittyvää ajankäyttöä. Me pyrimme samaan liiketoiminnan tukipalvelujen hankintaan kulutettavan ajan kanssa. Lisäksi on mukava todeta, että Eazybreak on tunnistanut meissä erittäin potentiaalisen ja tehokkaan myyntikanavan, jossa oikea kohderyhmä, eli yrittäjät ja pienyritykset ovat jatkuvasti tekemisemme keskiössä”, toteaa Ilona Works Finlandin toimitusjohtaja Juhana Gyllenbögel.

“Me Eazybreakilla haluamme edesauttaa kiireisten yrityspäättäjien hyvinvointia monipuolisten ja helppokäyttöisten luontoisetujen avulla. Koemme myös erittäin tärkeäksi olla läsnä siellä, missä yrittäjän on helppoa ja vaivatonta hankkia itselleen kaikki tarvitsemansa palvelut – ja ilona.works täyttää tämän tavoitteen erinomaisesti. Eazybreakin palvelut puolestaan sopivat hyvin ilona.worksiin, koska jokainen yrittäjä ansaitsee luontoisedut”, sanoo Eazybreakin toimitusjohtaja John Lindström.

Juhana Gyllenbögel
juhana.gyllenbogel@ilona.works

John Lindström
Eazybreak Oy
john.lindstrom@eazybreak.com

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta.

Verkkokauppa on julkaistu toukokuussa 2019 ja uusia tuotekategorioita sekä palvelukokonaisuuksia lisätään säännöllisesti. Yhtiö on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Eazybreak

Eazybreak on kotimainen työsuhde-etujen edelläkävijä ja vientituote. Eazybreakin mobiilipalvelulla työnantaja järjestää työntekijöilleen lounas-, liikunta-, kulttuuri-, hieronta- ja työmatkaetuja vaivattomasti. Meistä jokainen yrittäjä ja palkansaaja ansaitsee työsuhde-edut paitsi niiden verohyötyjen, niin myös yleisen hyvinvoinnin vuoksi.

Palvelun kautta käytetään työsuhde-etuja vuosittain yli 80 M € arvosta, ja vuonna 2009 perustettu yritys kasvaa keskimäärin 40 % vuosivauhtia. Eazybreakilla on yli 170 000 tyytyväistä käyttäjää kaikenkokoisista suomalaisista yrityksistä. Käyttäjämme löytävät yli 11 000 käyttöpaikan verkostostamme kattavan valikoiman palveluita ympäri Suomen. https://eazybreak.fi