Kotimainen maksupäätetoimittaja Seitatech ja ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa yhteistyöhön

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa ja suomalainen maksupäätetoimittaja sekä PSD2 vaatimukset täyttävä ohjelmisto- ja maksuratkaisujen tuottaja Seita Technologies Oy, tuovat yrittäjien ja pienyritysten saataville laadukkaat, turvalliset ja sääntelyn vaatimukset täyttävät maksupäätteet ja maksupäätepalvelut kohtuuhinnalla. Seitatechin maksupäätteet ja maksupäätepalvelut ovat heti ostettavissa yrittäjien verkkokaupasta. Yrittäjien verkkokauppa sisältää kuluttajille suunnatuista verkkokaupoista tutut ominaisuudet, kuten ostamista helpottavat laskurit sekä mahdollisuuden vertailla palveluja ja ostaa ne heti verkosta.

ilona.worksin verkkokauppa on erityisesti yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa myydään tärkeitä liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita. Verkkokauppa on suunniteltu helppokäyttöiseksi yrittäjille. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista ostaa heti verkosta.

”Yleensä katseet kohdistuvat kansainvälisiin toimittajiin, kun mietitään maksupäätteitä ja -palveluja. Meille yrittäjien verkkokauppana on tärkeää, että yrittäjillä on mahdollisuus valita myös kotimainen korttimaksamisen ammattilainen, jonka palvelut ovat kotimaista koodia. Seitatech täyttää tämän hetken tiukimmat tietoturvavaatimukset korttimaksualalla. Seitatechin ammattimaisuudesta ja luotettavuudesta kertoo heidän laaja asiakas- ja yhteistyökumppaniverkosto aina pienistä kauppiaista isoihin pankkeihin.”, sanoo Ilona Works Finlandin toimitusjohtaja Juhana Gyllenbögel.

”ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa on Seitatechille luonnollinen ja arvostettu yhteistyökumppani; molemmat ovat kotimaisia toimijoita, molemmat tuntevat osaltaan yrittäjien tarpeet ja haluavat tarjota yrittäjille palveluita selkokielellä, ilman piilokustannuksia, luotettavasti ja mahdollisimman vaivattomasti. Seitatech tuo alkuun yrittäjien verkkokauppaan myyntiin lippulaivatuotteemme monipuolisilla vakio- ja lisäominaisuuksilla erittäin kilpailukykyisin hinnoin. Kun valitset Seitatechin maksupäätteen, tuet samalla suomalaista yrittäjyyttä ja työtä. Avainlippu – merkkimme kertoo korttimaksujen välityspalvelumme korkeasta laadusta ja luotettavuudesta sekä toimintaperiaatteidemme rehellisyydestä ja vastuullisuudesta ”, kertoo Seitatechin asiakkuusjohtaja Jyri Kämäräinen.

Juhana Gyllenbögel
juhana.gyllenbogel@ilona.works

Jyri Kämäräinen
Asiakkuusjohtaja
Seita Technologies Oy

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta.

Verkkokauppa on julkaistu toukokuussa 2019 ja uusia tuotekategorioita sekä palvelukokonaisuuksia lisätään säännöllisesti. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

SEITATECH

SEITATECH on suomalainen maksupäätetoimittaja sekä ohjelmisto- ja maksuratkaisujen tuottaja. Olemme erikoistuneet maksupääteohjelmistoihin, sähköisiin maksujärjestelmiin ja tulevaisuuden maksutekniikoiden toteuttamiseen. Pitkän kokemuksemme ja maksualan asiantuntevuutemme avulla toteutamme PSD2 vaatimukset täyttävät maksuratkaisut niin kivijalkakauppoihin, mobiiliin kuin verkkomaksamiseenkin. Seitatechin ammattitaitoon luotetaan laajasti niin suurten kuin pienempien kauppiaiden, kassajärjestelmätoimittajien, kuin pankkien keskuudessa. www.seitatech.fi