Markkinointisankarit ja ilona.works yhteistyöhön

Markkinointisankarit ja ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa tarjoavat yhdessä yrityksille helpon tavan ostaa digitaalisen markkinoinnin palveluita verkosta.

ilona.worksin verkkokauppa on erityisesti yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa myydään tärkeitä liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita. Verkkokauppa on suunniteltu helppokäyttöiseksi yrittäjille. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista ostaa heti verkosta.

“Markkinointisankarit auttaa PK-yrityksiä tekemään parempaa markkinointia. Pystymme tarjoamaan aidosti asiakaslähtöistä ja eri tilanteissa joustavaa toimintamallia, koska työskentelemme paikkariippumattomana verkostona alan kovimpien freelancereiden, eli sankareiden, kanssa. Yhteistyö ilona.worksin kanssa tuntuu luonnolliselta lisältä toimintaamme ja odotamme innokkaana jatkoa”, kertoo Markkinointisankarien toimitusjohtaja Saskia Salomaa.”

”Digitaalinen markkinointi ei kuulu pelkästään isoille yrityksille. PK-yritykset voivat saada hyvää näkyvyyttä ja tehdä onnistunutta myyntiä pienemmälläkin markkinointibudjetilla, kun apuna käyttää digitaalisen markkinoinnin ammattilaisia. Näkyvyys verkossa on erittäin tärkeää PK-yrityksille. Tutkimusten mukaan ihmiset tekevät ostopäätöksen käytännössä jo ennen kuin he ottavat yhteyttä palveluntarjoajaan. Markkinointisankarit ovat hyvä esimerkki asiantuntijaverkostosta, joka itsekin PK-yrityksenä ymmärtää hyvin toista PK-yritystä”, toteaa Ilona Works Finlandin toimitusjohtaja Juhana Gyllenbögel.

Juhana Gyllenbögel
juhana.gyllenbogel@ilona.works

Saskia Salomaa
Toimistusjohtaja
Markkinointisankarit Oy
saskia.salomaa(at)markkinointisankarit.fi

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa
ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta. Verkkokaupassa yrittäjä voi itse vertailla palveluntarjoajia ja heidän palveluitaan ja ostaa ne heti verkosta.

Verkkokauppa on julkaistu toukokuussa 2019 ja uusia tuotekategorioita sekä palvelukokonaisuuksia lisätään säännöllisesti. Yhtiö on perustettu vuonna 2017 ja se on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Markkinointisankarit
Markkinointisankarit tarjoaa markkinoinnin ammattilaisia ja palveluita PK-yrityksille. Toiminta perustuu tehokkuuteen ja läheiseen asiakassuhteeseen, jonka mahdollistaa monipuolinen freelancerien ja yrittäjien verkosto. Markkinointisankareilla ei ole toimistoa tai kalliita nahkasohvia vaan asiakas maksaa aina tehdystä työstä. Yrityksen arvoihin kuuluvat suoruus, yrittäjien ja yhteiskunnan tukeminen sekä inhimillisyys. https://markkinointisankarit.fi/