| Outi Ylönen

Ohjelmistokehitystalo Vertics ja ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa yhteistyöhön

Vertics ja ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa tarjoavat yhdessä yrityksille helpon tavan ostaa ohjelmistokehitystä verkosta. ilona.worksin verkkokauppa on erityisesti yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa myydään tärkeitä liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita. Verkkokauppa on suunniteltu helppokäyttöiseksi yrittäjille. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista ostaa heti verkosta.

“Vertics haluaa uudistaa perinteistä IT-alaa ja tehdä ohjelmistokehityksestä läpinäkyvää ja mahdollisimman käytännönläheistä. Pystymme tarjoamaan aidosti helpon tavan aloittaa oman applikaation tai verkkosovelluksen kehittämisen. Vertics on paketoinut applikaation tai verkkosovelluksen prototypointivaiheen yhdeksi tuotteeksi. Halusimme päästä myyntiyhteistyöhön b2b -alustan kanssa, jolla on hyvä ja tuloksekas digimyyntikanava pk-yrityskentässä. Yhteistyö ilona.worksin kanssa tuntui luonnolliselta lisältä toimintaamme ja odotamme innokkaana jatkoa”, kertoo Verticsin operatiivinen moottori Timo Moilanen.”

”Pidämme Verticsin tavasta tuotteistaa ohjelmistokehitystä palvelupaketiksi, jolla on selkeä sisältö ja hinta. Yhä useampi kehitystyön ostaja on toimija, jolla ei ole mitään kokemusta ohjelmistokehityksestä. Entisen tapaisella ohjelmistokehityksen myynnillä ei enää pitkälle mennä. Loppuasiakas vaatii selkeyttä sekä sisältöön että hintaan ohjelmistokehitystä ostaessaan.”, toteaa Ilona Works Finlandin toimitusjohtaja Juhana Gyllenbögel.

Lisätiedot:
Juhana Gyllenbögel
Ilona Works Finland Oy
juhana.gyllenbogel@ilona.works

Timo Moilanen
Operating partner / osakas
Vertics Oy
timo@vertics.co

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa
ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta.Yhtiö on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Vertics – Ohjelmistotalo 2.0
Espoon Otaniemen startup keskittymässä perustetun uuden ajan ohjelmistokehitystalo Verticsin visio on uudistaa perinteistä ja byrokraattista IT-alaa. Vertics Oy on ketterä 26 hengen ohjelmistotalo, joka on erikoistunut toteuttamaan erilaisia mobiili- ja verkkosovelluksia. Erityisesti kulmana on toteuttaa käyttäjäystävällisiä ratkaisuja joustavasti ja ketterästi. Tämä näkyy työn laadussa sekä itse toiminnassa. Verticsillä panostetaan myös henkilöstön koulutukseen, tästä kertoo 100% ITIL4 -koulutettu henkilöstö.