Veritas uskoo pienyrittäjille suunnattuun yrittäjien verkkokauppaan

Yrittäjät löytävät ja ostavat palvelunsa entistä enemmän verkosta. Kehityksen seurauksena Veritas Eläkevakuutus on solminut yhteistyösopimuksen eläkevakuutusten tarjoamisesta uudessa ilona.works -verkkokaupassa, joka suuntautuu yrittäjille.

ilona.worksin toukokuussa 2019  lanseeraama verkkokauppa on erityisesti yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa myydään tärkeitä liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita, kuten eläke- ja vahinkovakuutuksia, puhelinliittymiä, työterveys-, kirjanpito- ja palkanlaskentapalveluita.

Suurin osa palveluista on koottu valmiiksi palvelupaketeiksi yhteen näkymään, joita vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Palveluntarjoajat kertovat itse selkeästi mikä on palvelun sisältö ja hinta. Mitkä ovat heidän arvonsa toiminnassaan sekä mikä on heidän asiakaslupauksensa loppuasiakkaalle. Verkkokauppa sisältää kuluttajille suunnatuista verkkokaupoista tutut ominaisuudet, kuten ostamista helpottavat laskurit sekä mahdollisuuden vertailla palveluita ja ostaa ne heti verkosta.

-Veritas on profiloitunut pienten yritysten työeläkevakuuttajana. On hienoa saada heidät mukaan yrittäjien verkkokauppaamme. Jaamme saman intohimon auttaa pienyrittäjiä heidän arjessaan. Meille tärkeät asiat avoimuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus kuuluvat myös yritysten väliseen palveluiden ostamiseen ja myyntiin, eikä pelkästään kuluttajamarkkinoille. Veritas Eläkevakuutus jakaa tämän sanoman 100 prosenttisesti kanssamme, joten kumppanuus oli helppo valinta molemmille, sanoo Ilona Works Finlandin toimitusjohtaja Juhana Gyllenbögel.

-Veritas haluaa palvella pienyrityksiä mahdollisimman hyvin, henkilökohtaisesti ja digitaalisesti. Näemme tässä yhteistyössä hyvät mahdollisuudet tavoittaa ja palvella yrittäjiä entistä paremmin, sanoo Veritaksen myyntipäällikkö Catherine Strandell.

Juhana Gyllenbögel
juhana.gyllenbogel@ilona.works

Catherine Strandell
myyntipäällikkö
Veritas Eläkevakuutus
catherine.strandell@veritas.fi

ilona.works – yrittäjien verkkokauppa

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta. Verkkokaupassa yrittäjä voi itse vertailla palveluntarjoajia ja heidän palveluitaan ja ostaa ne heti verkosta.

Verkkokauppa on julkaistu toukokuussa 2019 ja uusia tuotekategorioita sekä palvelukokonaisuuksia lisätään säännöllisesti. Yhtiö on perustettu vuonna 2017 ja se on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works