Book Salon ja ilona.works yhteistyöhön

Book Salon ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön ja jatkossa Book Salonin palvelut saa kätevästi ostettua myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Kaikki mitä tarvitset menestyvän salongin pyörittämiseen

Book Salon tarjoaa hius- kauneus ja hyvinvointialan yrityksille kaiken mitä tarvitaan menestyvän salongin pyörittämiseen. Book Salon palveluun kuuluu muun muassa maksupääte, kassa, ajanvaraus, lahjakortit, sms-muistukset sekä markkinoiden nopeimmat korttimaksujen tilitykset kaikille toimipaikan yrittäjille.

– Tarjoamme kaiken tämän 29 € hintaan per toimipaikka sisältäen maksupäätteen ja kaikki toimipaikan työntekijät. Palvelu on helppokäyttöinen mutta ominaisuuksiltaan ylivoimainen, kertoo Book Salonin toimitusjohtaja Jonne Castrén.

Kumpikin osaltaan helpottamassa yrittämistä

ilona.works on yrittäjille suunnattu palvelu, jonka kautta perustat yrityksen vaivattomasti verkossa sekä vertaat yrittämiseen liittyvät palvelut kuten kirjanpidon, vakuutukset ja maksupäätteet. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä, joten vertailu on helppoa ja palvelut saa ostettua suoraan ilona.worksin verkkokaupasta.

– ilona.works tarjoaa yrittäjille sekä yrittäjiksi aikoville helpon tavan löytää kaikki mitä yrittämiseen tarvitaan samasta osoitteesta. Myös Book Salon on suunniteltu yrittäjiä ajatellen. Hius-, kauneus- ja hyvinvointialan yrittäjät saavat Book Salonilta kaikki digitaaliset työkalut kätevästi samasta paikasta, ja näin ollen Book Salon onkin loistava lisä palveluvalikoimaamme, kommentoi ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

– ilona.works ja Book Salon ovat kumpikin osaltaan helpottamassa yrittämistä yrityksen koko elinkaaren aikana ja koemmekin yhteistyön ilona.worksin kanssa hyvin luontevaksi, Castrén lisää.

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Book Salon

Olemme 100% kotimainen,  hius, kauneus- ja hyvinvointialan yrityksiin keskittynyt palveluyritys. Palvelumme ovat kehitetty yhdessä alan yrittäjien kanssa. Kaikki yrittäjät ovat meille tärkeitä ja kuuntelemme tarkkaan asiakkaidemme toiveita. Ennen kaikkea asiakkaamme saavat meiltä arjen helppoutta sekä ajan ja rahan säästöä. www.booksalon.fi