D-House ja ilona.works yhteistyöhön

D-House ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyön myötä D-Housen taloushallinnon palvelut ovat saatavilla nyt myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Taloushallinnon ammattilainen uskomattoman henkilökohtaisella palvelulla

D-House on taloushallinnon ammattilainen, joka tarjoaa yrityksellesi koosta riippumatta joustavat ja tehokkaat taloushallinnon neuvontapalvelut sekä tilitoimistopalvelut. D-Housella asiakaspalvelu on kunnia-asia ja talousasioista puhutaan asiakkaille aina selkokielisesti sekä helposti ymmärrettävästi.

Asiakaskunta koostuu pääosin osakeyhtiöistä, mutta asiakkaina on myös niin henkilöyhtiöitä, yhdistyksiä kuin suurempiakin konserniyhtiöitä.

– Haluamme olla asiakkaillemme taloushallinnon kumppani ja tukea varsinkin yrittäjiä taloushallinnon viidakossa. Tarjoamme kaiken osaamisemme asiakkaidemme liiketoiminnan kannattavan kasvun varmistamiseksi, kiteyttää D-Housen operatiivinen johtaja Mikko Rajala

D-Housen taloushallinnon palvelut hankit helposti ilona.worksin verkkokaupasta

ilona.works tarjoaa yrittäjille mahdollisuuden vertailla ja ostaa tärkeät yrittämisen palvelut, kuten kirjanpidon ja vakuutukset, vaivattomasti yhdestä paikasta. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä ja helposti vertailtavissa, jotta yrittäjän on helppo valita itselleen sopivimmat palvelut.

Yhteistyön ansiosta D-Housen taloushallinon palvelut löytyvät nyt myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Olemme ilona.worksilla tuoneet yrittämisen palveluiden hankkimisen nykyaikaan. Haluamme helpottaa yrittäjän arkea verkkokaupalla, josta saa kaikki palvelut hankittua kätevästi samasta osoitteesta. D-Housen taloushallinon palvelut ovat loistava lisä verkkokauppamme valikoimaan, sillä D-Housella asiakaslähtöisyyteen on aidosti panostettu. On ilo saada heidät yhteistyökumppaniksemme, kertoo ilona.worksin hallituksen puheenjohtaja Axel Lindell.

– Lähdimme yhteistyöhön ilona.worksin kanssa, sillä ilona.works on edelläkävijä sekä loistava palvelukonsepti yrittäjille ja sen kautta meillä on mahdollisuus päästä mukaan moneen mielenkiintoiseen kumppanuuteen, kommentoi Rajala

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. ilona.works

D-House

D-House Oy on taloushallinnon ammattilainen uskomattoman henkilökohtaisella palvelulla. Autamme sinua ymmärtämään kirjanpidon ammattisanastoa, muuntamalla sen yksinkertaiseen ja selkokieliseen muotoon. Ulkoistamalla taloushallintosi meille toimimme yrityksesi parhaaksi nopeasti ja tehokkaasti. https://d-house.fi