| Teresa Heinämaa

Luovu palveluntarjoajaksi ilona.worksin yrittäjien verkkokauppaan

Luovu ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyökumppanit haluavat yhdessä helpottaa yrittäjien arkea tarjoamalla heille palvelun, jolla matka- ja kululaskut saa kätevästi tehtyä sähköisesti.

Luovun kulu- ja matkalaskusovellus kätevästi ilona.worksin verkkokaupasta

Luovun kulu ja matkalaskusovellus on tehty yksinkertaistamaan ja helpottamaan matka- ja kululaskujen käsittelyä. Kun kuitit ja matkalaskut kulkevat sähköisesti kirjanpitoon säästyy aikaa ja virheet vähenevät. Luovu toimii lisätyökaluna, jonka yrittäjä voi integroida käyttämäänsä kirjanpitopalveluun.

ilona.works on yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa voi verrata ja ostaa tärkeitä yrittämisen tukipalveluita. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Jatkossa myös Luovun kulu-, ja matkalaskupalvelu löytyy ilona.worksin valikoimasta ja palvelu on mahdollista ostaa heti verkosta.

Digitalisaatio säästää yrittäjien aikaa

Luovu sekä ilona.worksin verkkokauppa ovat molemmat suunniteltu yrittäjiä ajatellen. Molemmat digipalvelut auttavat yrittäjiä säästämään aikaa turhasta ja näin keskittymään itse yrityksen pyörittämiseen.

– Luovu on kotimainen palvelu ja appi jolla yrittäjä tekee helposti ja kustannustehokkaasti koti- ja ulkomaan matka- ja kululaskut sekä kuvaa kaikki yrityksensä kirjanpitoon kuuluvat kuitit. Meille on tärkeää saavuttaa uusia asiakkuuksia ja liittyminen ilona.worksin verkkokauppaan olikin meille helppo valinta, kommentoi Luovun toimitusjohtaja Wellu Mäkinen.

-Me ilona.worksilla haluamme helpottaa yrittäjien arkea ja säästää heidän aikaansa tarjoamalla mahdollisuuden vertailla eri palveluntarjoajia ja löytää omalle yritykselleen sopivat palvelut. Luovulla on samanlaisia arvoja kuin meillä ja myös he haluavat palvelullaan säästää yrittäjien aikaa, joten Luovu sopii erittäin hyvin palveluntarjoajaksi verkkokauppaamme,  kommentoi ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Luovu

Luovu on vuonna 2012 perustettu ja yksityisesti omistettu ohjelmistotalo. Luovu tarjoaa helpon tavan sähköisten matka- ja kululaskujen tekemiseen. Palvelu koostuu verkkopalvelusta sekä mobiilisovelluksista ja mahdollistaa kirjanpitoaineiston kuvaamisen älypuhelimella ja siirtämisen sähköisenä suoraan kirjanpitoon.  www.luovu.com