| Teresa Heinämaa

SignHero ja ilona.works yhteistyöhön

SignHero ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön ja jatkossa SignHeron sähköinen allekirjoituspalvelu on saatavilla myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Sähköinen allekirjoituspalvelu helpottaa sopimusten hallintaa

SignHeron sähköinen allekirjoituspalvelu nopeuttaa sopimusten tekoa ja mahdollistaa allekirjoittamisen ilman tulostamista ja skannaamista. Paperiseen sopimukseen verrattuna sähköinen sopimus on myös ympäristöystävällisempi ja turvallisempi. Sähköistä sopimusta ei voi muokata enää jälkikäteen ilman toisen osapuolen allekirjoitusta ja dokumentit arkistoidaan automaattisesti, joten ne pysyvät varmasti tallessa ja ovat helposti löydettävissä.

-Meidän mielestä yrittäjien tulisi keskittyä olennaiseen, joten SignHeron käyttäjät ovat ylpeitä voidessaan turvallisesti laiskotella sopimusten hallinnassa, kiteyttää SignHeron operatiivinen johtaja Jere Vento.

Yrittäjille enemmän aikaa keskittyä olennaiseen

ilona.works on yrittäjien verkkokauppa, jossa liiketoiminnan tukipalvelut on helppo vertailla ja valita omalle yritykselle sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista ostaa heti verkkokaupasta.

-SignHero on tehty helpottamaan yrittäjien arkea, sekä säästämään heidän aikaansa olennaiseen, eli oman yrityksen pyörittämiseen. Sama ajatus on myös ilona.worksin taustalla ja siksi yhteistyö heidän kanssaan on hyvin luonteva. SignHero on yrittäjille erittäin hyödyllinen palvelu ja on hienoa päästä lisäämään se valikoimaamme, kertoo ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

-Ihan mahtavaa päästä mukaan tähän kasvavaan suomalaiseen digipalveluiden markkinapaikkaan. ilona.works on tosi monipuolinen palvelu yrittäjille ja kattaa monet keskeiset tarpeet, on sitten kyseessä aloitteleva startup tai jo kokeneempi konkari. Ja me mieluusti tarjoamme heille maailman helppokäyttöisimmän ja globaalin sähköisen allekirjoittamisen palvelun, kommentoi SignHeron operatiivinen johtaja Jere Vento.

ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

SignHero

SignHero on vallankumous monimutkaisuutta, huonoa käyttökokemusta ja turhia maksuja vastaan. Me uskomme, että laiskuus synnyttää innovaatioita, joten siksi meidän slogan on “Choose Lazy”. Meillä on yli 20 vuoden kokemus sähköisestä allekirjoittamisesta ja digitaalisesta arkistoinnista. SignHeron omistaa suomalainen yritys Avaintec Oy. www.signhero.io