Tilitoimisto Adcount palveluntarjoajaksi ilona.worksin verkkokauppaan

Tilitoimisto Adcount ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyön myötä Adcountin kirjanpitopalvelut ovat saatavilla nyt myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Asiantuntevaa ja osaavaa kirjanpitopalvelua

Tilitoimisto Adcount on pienyritysten taloushallintoon erikoistunut sähköinen tilitoimisto, joka tarjoaa yrityksille kirjanpidon lisäksi myös muut taloushallintopalvelut.  Adcountin asiakkaina on toiminimiä sekä pieniä osakeyhtiöitä eri toimialoilta ja kaikkialta Suomesta.

– Tarjoamme pienille yrityksille asiantuntevaa ja osaavaa kirjanpitopalvelua, jossa henkilökohtainen kirjanpitäjä hoitaa yrityksen kirjanpidon sekä veroilmoitukset ja auttaa yrittäjää kirjanpitoon liittyvissä kysymyksissä, kiteyttää Adcountin toimitusjohtaja Anastasia Safarov.

Adcountin kirjanpitopalvelut helposti ilona.worksin verkkokaupasta

ilona.works tarjoaa yrittäjille mahdollisuuden perustaa yritys sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut, kuten kirjanpito ja vakuutukset, kätevästi samasta paikasta. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä, joten palveluita on helppo vertailla ja löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus.

– Sopivan tilitoimiston löytäminen on yrityksille usein aikaa vievää, sillä vaihtoehtoja ja erilaisia hinnoitteluperusteita on paljon. Haluamme ilona.worksilla helpottaa yrittäjien arkea tarjoamalla palvelun, jonka kautta palvelut on helppo vertailla ja hankkia. Adcount on moderni ja ammattitaitoinen tilitoimisto, ja heidän palvelut sekä hinnat on suunniteltu erityisesti pienille yrityksille, joten Adcount sopii erinomaisesti palveluvalikoimaamme, kertoo ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

– Halusimme alkaa yhteistyöhön ilona.worksin kanssa koska se tarjoaa mainion alustan tavoittaa pääasiallisen kohderyhmämme: Pienet yritykset, joilla ei ole montaa tositetta kuukaudessa, jotka etsivät kirjanpitopalvelua edulliseen pakettihintaan ja jotka arvostavat helppoutta aina palvelun ostamisesta lähtien, kommentoi Safarov.

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. ilona.works

Adcount

Adcount on tilitoimisto pienille yrityksille. Olemme moderni ja paperiton tilitoimisto, joka tarjoaa sähköistä kirjanpitoa pienyritysten suosituimmilla ohjelmistoilla. Kirjanpitäjämme ovat kokeneita ja ammattitaitoisia taloushallinnon ammattilaisia ja voit olla luottavaisin mielin, että kirjanpitosi tehdään oikein ja kaikkien lakien mukaan. Tilitoimisto Adcount on perustettu vuonna 2005. adcount.fi