Toyotan yritysautot saatavilla nyt ilona.works – Yrittäjien verkkokaupasta

Toyota ja ilona.works – Yrittäjien verkkokauppa tarjoavat yhdessä yrityksille helpon tavan hankkia auto yrityskäyttöön digitaalisen palvelukanavan kautta.

ilona.works on erityisesti yrittäjille ja pienyrityksille suunnattu palvelu, jossa myydään ja markkinoidaan tärkeitä liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita. Palvelu on suunniteltu helppokäyttöiseksi yrittäjille. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista joko ostaa suoraan niiden tarjoajilta, tai kuten Toyotan tapauksessa, välittää suoraan tarjoajien myynnistä vastaavilla kumppaneille.

”On kunnia saada Toyota jälleenmyyjineen mukaan yrittäjille suunnattuun hankintapalveluumme. Toyotalla katsotaan rohkeasti tulevaisuuteen ja tunnistetaan eri markkinointikanavat eri asiakassegmenteille. Me ilona.worksilla olemme keskittyneet yrittäjiin ja pienyrityksiin loppuasiakassegmenttinä. Toyotalla on hyvä ymmärrys jo historiankin valossa siitä mitä yrittäjä tarvitsee. Toyotan hankinta onnistuu digitaalisena palvelukanavamme avulla, jossa se on paketoitu kokonaisuudeksi. Kaikki on tehty todella helpoksi yrittäjää ajatellen, ja asiakkaan palvelun hoitaa Toyotan jälleenmyyntiverkosto ”, toteaa Ilona Works Finlandin Yhteistyö- ja kehitysjohtaja Axel Lindell.

”Lähdemme hyvin mielin mukaan yhteistyöhön Ilona Works Finland Oy:n kanssa. Meille Toyotalla mielenrauha on aina ollut tärkeä osa asiakkaille tarjottavaa kokonaisuutta, niin yksityis- kuin yrityspuolellakin. Tarjoamalla luotettavia ja asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöityjä ratkaisuja haluamme osaltamme auttaa yrittäjiä keskittymään varsinaiseen tekemiseensä. Nyt jos koskaan on aika tällaiselle palvelulle myös autopuolella”, kertoo Toyota Auto Finland Oy:n markkinointijohtaja Mikko Kekäläinen.

Axel Lindell
Yhteistyö- ja kehitysjohtaja
axel.lindell@ilona.works

Mikko Kekäläinen