Bezala ja ilona.works yhteistyöhön

Kansainvälinen matkalaskuohjelmisto Bezala ja yrittäjien verkkokauppa ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön. Bezala ja ilona.works haluavat yhdessä tarjota yrityksille mahdollisimman helpon tavan kulu- ja matkalaskujen käsittelyyn.

Kulu- ja matkalaskut helposti ja nopeasti

Bezala on kuittien ja matkalaskujen käsittelemiseen kehitetty sovellus, joka on integroitu suoraan käytetyimpiin kirjanpitojärjestelmiin. Kirjanpitojärjestelmien lisäksi Bezala integroituu moniin toiminnanohjausjärjestelmiin, luottokorttiyhtiöihin sekä HR-järjestelmiin. Automatisoinnin avulla matka- ja kululaskujen tekeminen nopeutuu ja työaikaa saadaan vapautettua enemmän muihin tehtäviin. Sovellus on tehty mahdollisimman helppokäyttöiseksi niin käyttäjän kuin kirjanpitäjän kannalta.

Aiemmin kuitteja lähetettiin kirjanpitäjälle kirjeellä tai skannattiin ja lähetettiin eteenpäin sähköpostilla, mutta sähköiset kuitit ovat nopeuttaneet kuittien käsittelyä. Bezala on tehnyt sähköisten kuittien käsittelystä entistä helpompaa automatisoimalla sähköpostikuitit. Palvelu poimii automaattisesti kuitista hinnan, ALV-prosentin, valuutan sekä päivämäärän.

Bezalan matkalaskuohjelmisto kätevästi ilona.worksin verkkokaupasta

ilona.works on yrittäjien verkkokauppa, jonka kautta voi vertailla liiketoiminnan tärkeät tukipalvelut ja hankkia yritykselleen sopivan palvelukokonaisuuden vaivattomasti. Yhteistyön myötä Bezalan matkalaskuohjelmisto löytyy nyt myös ilona.worksin verkkokaupasta.

-ilona.works tuo yrittämisen palvelujen hankkimisen nykyaikaan. Haluamme helpottaa yrittäjien arkea verkkokaupalla, jossa hinnat ja ehdot ovat selkeästi esillä ja yrittäjän on helppo valita itselleen sopivimmat palvelut. Verkkokauppamme on rakennettu mahdollisimman helppokäyttöiseksi yrittäjiä ajatellen. Bezala jakaa kanssamme samanlaiset ajatukset yrittäjien palvelemisesta, joten on ilo saada Bezala yrittäjien verkkokauppaan mukaan palveluntarjoajaksi, kertoo ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

-ilona.works tekee yrittäjien palveluiden vertailusta ja ostamisesta yksinkertaista, jolloin aikaa jää enemmän itse liiketoimintaan. Bezalassa arvostamme tällaista ajattelua ja samankaltainen ajattelumalli löytyy myös meiltä. Kuittien ja matkalaskujen käsitteleminen ei ole kaikille se mieluisin työtehtävä, ja siitä syystä olemme tehneet siitä niin helppoa kuin on mahdollista, kommentoi Bezalan markkinointivastaava Lasse Lehto.

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Bezala

Bezala on kansainvälinen matkalaskuohjelmisto, joka automatisoi kirjanpidon. Sovelluksen avulla teet kulu- ja matkalaskusi vaivattomasti ja nopeasti. Bezalan on kehittänyt suomalainen yhtiö Renance – Automated Financial Services Oy. www.bezala.com