| Teresa Heinämaa

Boardio ja ilona.works yhteistyöhön

ilona.works ja  Boardio tarjoavat yhdessä yrityksille mahdollisuuden löytää ulkopuolista osaamista liiketoiminnan kehittämiseen.

Ulkopuolisella asiantuntemuksella voidaan tukea liiketoiminnan kasvua

Yrityksen kasvaessa tarvitaan usein ulkopuolista osaamista, sillä omat verkostot eivät välttämättä riitä tarjoamaan osaamista eri osa-alueilta ja toimialoilta. Ulkopuolinen neuvonantaja tai hallitusjäsen voi tuoda yritykselle lisäarvoa tarjoamalla erilaista liiketoimintaosaamista ja uusia näkemyksiä.

Boardion kautta yritykset voivat hakea ulkopuolista asiantuntemusta, ja neuvonantajat pääsevät tarjoamaan omaa osaamistaan yrityksille. Yksi Boardion tyytyväisistä asiakkaista on Max-Siivouspalvelut. Max-Siivouspalveluiden liiketoimintajohtaja Antti Halonen suosittelee Boardion palveluita yrityksille, jotka tarvitsevat rehellistä ja osaavaa ulkopuolista näkemystä tukemaan liiketoiminnan kasvua.

Boardio lähti etsimään meille neuvonantajaa toimimaan sparraajana kasvun haasteisiin liittyen. Meillä oli korkea vaatimustaso ja edellytimme mm. johtajakokemusta meidän toimialan yrityksestä. Ensimmäiset hakijat olivat hyviä, mutta eivät vielä meidän tarpeisiin riittäviä. Boardio jatkoi etsimistä, kunnes löytyi todella hyvä ehdokas, jonka kanssa meillä on nyt yhteistyö käynnissä, kertoo Halonen.

Hallitusjäsenten suorahakupalvelu ilona.worksin verkkokaupassa

Ilona.worksin verkkokaupan avulla yrittäjät voivat helposti ja nopeasti vertailla ja ostaa liiketoimintaan liittyviä tukipalveluita. ilona.worksin palveluntarjoajien määrä kasvaa ja yhteistyön myötä nyt myös Boardion palvelut ovat ostettavissa yrittäjien verkkokaupasta.

ilona.works helpottaa merkittävästi yritysten tarvitsemien palveluiden vertailua ja hankintaa. Itse pidän erityisesti siitä, että palveluiden hinnat ja ominaisuudet ovat selvästi näkyvillä ja ostaminen on helppoa. Meillä Boardio-verkkopalvelussa on ollut ihan sama ajatus ja siksi olikin luontevaa tuoda myös Boardio hallitusjäsenten suorahakupalvelu osaksi ilona.worksin tarjontaa, kommentoi Boardion toimitusjohtaja Tuomo Virkkunen.

-ilona.works haluaa olla mukana yrityksen kaikissa vaiheissa ja tarjota tarvittavat palvelut perustamisesta kasvuun. Meille on tärkeää, että verkkokauppamme on rakennettu yrittäjiä ajatellen. Boardion hallitusjäsenten ja neuvonantajien suorahakupalvelu on mainio lisä ilona.worksin palveluntarjoajien valikoimaan ja puolestaan auttaa yrityksiä kasvamaan ja menestymään, kertoo ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

ilona.works toimii alustana sekä liiketoiminnan tukipalveluiden ostajille että myyjille. ilona.works tuo yrittäjille ja pienyrityksille mahdollisuuden vertailla ja ostaa palveluita kätevästi verkosta – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Boardio

Boardio yhdistää yritykset ja neuvonantajat. Meillä on yli 3000 neuvonantajaa, mentoria ja hallitusjäsentä, jotka ovat valmiita auttamaan yrityksiä kasvamaan ja pääsemään uusille markkinoille.  www.boardio.com