ilona.works ja Marketing Flow yhteistyöhön

ilona.works ja Marketing Flow ovat aloittaneen yhteistyön ja jatkossa Marketing Flown markkinoinnin ja viestinnän palveluja voi hankkia myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Marketing Flow tarjoaa monipuolisia viestinnän ja markkinoinnin palveluja. Heiltä asiakkaat saavat apua muun muassa konseptisuunnittelussa, uusien palveluiden lanseerauksessa sekä innovatiivisten markkinointi- ja viestintä ratkaisujen kehittämisessä. Marketing Flown erityisosaaminen on digitaalinen markkinointi.

ilona.works on yrittäjien verkkokauppa, jossa liiketoiminnan tukipalvelut on helppo vertailla ja valita omalle yritykselle sopiva palvelukokonaisuus. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä sekä palvelut on mahdollista ostaa heti verkkokaupasta.

Apua yrityksen markkinointiin helposti

– Nykyään melkein kaikkien yritysten täytyy digitaalista markkinointiaan jollain tasolla miettiä. Jos yrittäjältä ei tähän omaa osaamista löydy, voi olla järkevää se ulkoistaa ja keskittyä itse omaan ydinosaamiseen. Siksi koemme ilona.worksilla tärkeäksi, että nämä palvelut ovat kätevästi yrittäjien saatavilla. Marketing Flow ilona.worksin valikoimassa auttaa yrittäjiä laittamaan helposti markkinointinsa kuntoon, kertoo ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

– ilona.works on mielenkiintoinen, uusi palvelumalli. Marketing Flow:lla on ilona.worksin kanssa paljon yhteistä, sillä kummankin alalla korostuu nyt paljon digitaalisuus ja kuinka asiakaskokemuksesta halutaan huolehtia myös digimaailmassa. Uskomme, että tällaiselle palvelulle on kysyntää suomalaisissa yrityksissä, joten halusimme ehdottomasti mukaan, kommentoi Marketing Flown yrittäjä Minttu Lampinen.

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin Suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Marketing Flow – Markkinointi- ja viestintäpalveluja

Marketing Flown erityisosaamista on digitaalinen markkinointi. Meiltä löytyy näyttävä referenssilistaus onnistuneista markkinointistrategioista ja ‑kampanjoista. Voimme tarjota monipuolisen valikoiman markkinointi- ja viestintäpalveluja laajan ammattilaisverkoston kautta. www.marketingflow.fi