| Henna Kankainen

Kollektiv Ventures palveluntarjoajaksi ilona.worksin verkkokauppaan

Kollektiv Ventures ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön ja jatkossa Kollektiv Venturesin palvelut ovat saatavilla myös ilona.worksin verkkokaupasta.

Sparraus- ja konsultointiapua tarpeidesi mukaan

Kollektiv Ventures tarjoaa yrityksille liikkeenjohdon konsultoinnin palvelut yli 20 vuoden kokemuksella. Kun tarvitset apua strategian uudistamisessa, johtajuuden kehittämisessä, myynnin konseptoinnissa, innovatiivisten markkinointikonseptien tai uusien liiketoimintamallien synnyttämisessä, kannattaa kääntyä Kollektiv Venturesin puoleen.

Kollektiv Venturesilla on tarjolla myös CaaS-malli (Consulting as Service), jossa yritysjohtajat ja yrittäjät saavat henkilökohtaista sparraus- ja konsultointiapua juuri heidän tarpeisiinsa sopivassa syklissä, ja riskittömästi ilman sitoutumispakkoa.

Yhteinen tavoite auttaa yrityksiä kasvamaan

ilona.works on yrittäjille suunnattu palvelu, jonka kautta perustat yrityksen kätevästi verkossa sekä vertaat ja ostat liiketoiminnan tärkeät tukipalvelut vaivattomasti. Palveluiden hinnat ja ehdot ovat näkyvillä, joten palveluita on helppo vertailla ja valita yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus.

– Läpinäkyvyys, helppous ja yrityksen arkeen sopivat palvelut ovat myös Kollektivin tunnuslauseita, joten oli helppo päätös lähteä mukaan ilona.worksin palveluntarjoajaksi. Yrittäjien arjen helpottaminen ja arjen yhdessä eläminen on vahvasti toimintamme keskiössä, joten haluamme olla helposti saatavilla kaikille suomalaisille yrityksille. Tähän ilona.works tarjoaa hienon väylän, Kollektiv Venturesin yrittäjä ja toimitusjohtaja Tero Karinti iloitsee.

– Me ilona.worksilla haluamme helpottaa yrittäjien arkea tarjoamalla heille mahdollisuuden vertailla ja hankkia yrittämisen palvelut helposti samasta paikasta. Autamme yritystoiminnan kaikissa vaiheissa aina yrityksen perustamisesta lähtien. Kollektiv Ventures tarjoaa palveluita kasvuhaluisille yrityksille ja meillä on heidän kanssaan yhteinen tavoite auttaa yrityksiä kasvamaan, joten yhteistyö oli luonteva valinta meille molemmille, kommentoi ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

ilona.works

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Kollektiv Ventures

Kollektiv Ventures tarjoaa yli 20 vuoden liikkeenjohdon kokemuksellaan avaimet muutokseen kasvuhaluisille yrityksille. www.kollektiv.fi