Youristia ja ilona.works yhteistyöhön

Liikejuridiikan toimija Youristia ja yrittäjien verkkokauppa ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyökumppanit haluavat yhdessä tarjota yrittäjille asiantuntevaa ja asiakaskeskeistä palvelua.

Liikejuridiikan ammattilaiset apunasi

Youristia tarjoaa yrityksille lakipalveluita laaja-alaisesti päivittäisestä sopimusjuridiikasta vaativien yritysjärjestelyjen toteuttamiseen. Youristialla palvelun lähtökohtana on, että asiakas tulee aina ensin ja palvelu sovitetaan vastaamaan asiakkaiden tarpeita.

Jos olet epävarma yrityksen oikeudellisissa kysymyksissä, on järkevää kääntyä asiantuntijan puoleen. Tarvitset sitten apua kaupallisissa sopimuksissa, yhtiö- tai työoikeuteen liittyvissä asioissa, yritysjärjestelyissä tai kiinteistötransaktioissa Youristia on apunasi.

Youristian palvelut ilona.worksin verkkokaupasta

ilona.worksin kautta voit perustaa yrityksen kätevästi verkossa sekä vertailla ja ostaa liiketoiminnan tärkeät tukipalvelut vaivattomasti. Suurin osa palveluista on koottu palvelupaketeiksi, joten eri palvelupaketteja vertailemalla yrittäjän on helppo löytää yritykselleen sopiva palvelukokonaisuus. Yhteistyön myötä Youristian liikejuridiikan palvelut ovat ostettavissa nyt myös ilona.worksin verkkokaupasta.

– Meille ilona.worksilla on tärkeää, että palveluntarjoajamme ovat luotettavia ja asiakaskeskeisiä, sillä haluamme tarjota yrittäjille vain parhaita palveluita. Youristia panostaa aidosti asiakaskokemukseen, ja siksi onkin hienoa saada Youristia palveluntarjoajaksi verkkokauppaamme, kommentoi ilona.worksin toimitusjohtaja Axel Lindell.

– Yrittäjänä minun on helppo ymmärtää toisen yrittäjän arjen haasteet. Juuri siksi haluamme tehdä yrittämisestä helpompaa ja tarjota lakipalveluitamme ilona.worksin verkkokaupassa, joka mahdollistaa palveluiden hankkimisen vaivattomasti. Kun yrityksen lakiasiat ovat tutuksi tulleen lakimiehen hoidossa, jää yrittäjälle enemmän aikaa keskittyä siihen olennaiseen – omaan liiketoimintaansa, toteaa Youristian toimitusjohtaja Reeta Niemisvirta.

ilona.works on verkkokauppa, jonka kautta voi perustaa yrityksen digitaalisesti sekä verrata ja ostaa yrittämisen palvelut mm. kirjanpidosta maksupäätteisiin – ajasta ja paikasta riippumatta. Yhtiö on täysin suomalaisessa omistuksessa sekä saanut arvostetun Avainlippu-merkin. www.ilona.works

Youristia

Youristia on ennennäkemättömän asiakaskeskeinen ja räätälöityä palvelua tarjoava liikejuridiikan toimija. Olemassaolomme oikeutus on yksinkertainen: liiketoimintasi kukoistus ei jää kiinni lakiasioista. Niiden osalta me mahdollistamme menestyksesi. www.youristia.fi